מכוונים גבוה: הכירו את עמותת אחינועם בראשות איל, משה ורפי אדרעי

עמותת אחינועם אותה הקימו האחים לבית משפחת אדרעי איל אדרעי, משה אדרעי וכן רפי אדרעי נוסדה בשנת 2018 ומאז הפכה לאחת מהעמותות החשובות ביותר בתחום הרווחה והחינוך במדינת ישראל, וזאת לאור פעילות ענפה שמתרחשת מתוך מטרה לצמצם את הפערים בחברה הישראלית. למעשה, ברבותה שנים הצליחה העמותה לשנות את חייהם של אלפי בני נוער, אולם הצליחה להישאר מתחת לרדאר הציבורי. כעת, הגיע הזמן שגם אתם תיחשפו לפעילות הענפה שמצליחה להוביל לקידום של בני הנוער, כחלק מהבנה כי מדובר בדור העתיד של מדינת ישראל.

דאגה לדור העתיד – קידום תוכניות ארוכות טווח

עמותת אחינועם בראשות האחים רפי אדרעי, משה אדרעי ואיל אדרעי היא עמותה אשר הוקמה מתוך חובה מוסרית לצמצום של הפערים בחברה הישראלית, בייחוד בקרב בני נוער המתגוררים באזורי הפריפריה כמו גם בני ובנות נוער מעוטי יכולת. המייסדים של העמותה החליטו שלא לשבת בצד אלא לפעול כבר עכשיו לטובת קידום האגנד'ה, וזאת על ידי תוכניות ליווי ארוכות טווח שמטרתן היא קודם כל לספק מערכת תמיכה ענפה המתבצעת החל מגיל 16 ועד להשתלבות בשוק התעסוקה. תוכנית זו זוכה לתמיכה רחבה מצד גורמי החינוך כמו גם הרשויות בפריפריה, וזאת מתוך היכולת להגביר את תחושת המסוגלות האישית על ידי תוכנית מותאמת אישית הנבנית בהתאם ליכולת האישית.

לא משאירים אף ילד מחוץ לכיתה

תוכנית נוספת של העמותה נקראת "לא משאירים אף ילד מחוץ לכיתה" והיא מתרחשת בפריסה ארצית, כאשר רפי אדרעי מעמותת אחינועם ואחיו איל אדרעי וכן רפי אדרעי החליטו לקדם מבצע לחלוקה של מחשבים מחודשים או חדשים לתלמידים מעוטי יכולת שנאלצו ללמוד במסגרת של למידה מרוחקת, בעקבות מגפת הקורונה. התוכנית זכתה לתמיכה מהקהילה ונמשכת עד לימים אלו ממש, כחלק מהבנה כי בעולם גלובלי, היכולת לספק לתלמידים תשתית לימוד מרוחקת היא חיונית לקידום המקצועי והאישי. מאז החלה לפעול התוכנית, חולקו מעל ל-20,000 מחשבים, כאשר הכוונה היא להמשיך ולקדם את התוכנית הזו גם לערים נוספות ובהתאם לביקוש של משפחות ותלמידים.

 

 

קידום בני נוער בני העדה האתיופית

האחים לבית משפחת אדרעי איל אדרעי, משה אדרעי וכן רפי אדרעי רואים בסיפור העלייה מאתיופיה כחלק בלתי נפרד מהתקומה של מדינת ישראל. בהתאם לכך, החלו המייסדים  לקדם תוכנית שבמסגרתה מחזקים את תחושת המסוגלות המנטלית כמו גם הפיזית של בני ובנות נוער בני העדה האתיופית, כך שהם יוכלו להגדיל את הסיכויים להתקבל ליחידות מובחרות לצד תפקידי קצונה. תוכנית זו מהווה חלק בלתי נפרד מצמצום הפערים בחברה, הן בשל היכולת לספק לבני העדה מעטפת מלאה שמגבירה את המוטיבציה והן בשל אחוזי ההצלחה הגבוהים – מעל ל-95% מבוגרי התוכנית הצליחו להגשים חלום ולהתקבל ליחידות מובחרות וכן לסיים את מסלול הקצונה המבוקש בצה"ל.

לסיכום

לסיכום נציין כי עמותת אחינועם בראשות האחים רפי אדרעי, משה אדרעי ואיל אדרעי עושה היסטוריה נלחמת בפערים החברתיים במדינת ישראל על ידי קידום של תוכנית ארוכות טווח. מאז החלה לפעול, זוכה העמותה לתמיכה רחבה מצד הרשויות כמו גם המשפחות וכן בני הנוער אשר רואים בעמותה כחלק מהותי מקידום של בני הנוער אשר הם דור העתיד של מדינת ישראל. צמצום הפערים לצד החשיבה ארוכת הטווח היא זו שהופכת את העמותה לבעלת חשיבות עצומה, ועל כן אם גם אתם רוצים לקבל עוד מידע אודות הפעילות ואף לקחת חלק במערך המתנדבים, זה הזמן להיכנס לאתר הרשמי של עמותת אחינועם שמכוונת גבוה, ואכן מצליחה לעשות זאת בהצלחה יתרה.

שאלות בנושא מכוונים גבוה: הכירו את עמותת אחינועם בראשות איל, משה ורפי אדרעי

מכוונים גבוה: הכירו את עמותת אחינועם בראשות איל, משה ורפי אדרעי

למידע נוסף על מכוונים גבוה: הכירו את עמותת אחינועם בראשות איל, משה ורפי אדרעי

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

נגישות
גלילה לראש העמוד